Nelliesmamma

Alla inlägg den 28 december 2010

Av nelliesmamma - 28 december 2010 11:31


Jag vet inte hur korkad man får bli på en skala, men jag är dummare än dummast och min korkade knarkarhjärna finns inte med på kartan för den är så jävla blåst.


Hela hösten har det gått jättebra med allt vad mat heter, lite nötter och vitt vin till helgen har dugit gott åt mej. Jag har mått toppen och allt har varit toppen.


Sen var det julbord med blivande jobbet och jag halkade in i nåt jävla rejs och käkade godis tre dagar i rad. Gissa? SKITSJUK, genomförkyld och var borta från skolan en hel vecka.


Sen kom julafton, jag mådde bättre och allt var toppen. Halkade in på samma jävla bananskal, "det är ju bara jul en gång om året"....


Men för faaaan, så jävla sjuk igen.


Jag behöver tydligen JOBBA med det här mer än jag trott sista tiden.... Det har gått så bra så länge att jag slappnat av och jag tror tydligen att jag är "frisk", kunde inte ha mer fel.


NÄE, nu får det vara nog för tid och evighet, går ju inte att hålla på med nånting på halvfart och tro att det går att fuska sig genom livet. Jag kan inte hantera kolhydrater punkt slut. Fy fan vad jag hatar godis och allt vad det för med sig.


Nu får det fan va nog.


...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Skapa flashcards