Nelliesmamma

Alla inlägg den 4 december 2010

Av nelliesmamma - 4 december 2010 09:47


Det var inte LÄNGE sen som jag var ute i skogen och det såg ut såhär!!!


  


Det var SÅÅ mysigt och det krasade under fötterna när jag gick i alla löven.


Men hoppsan så blev det SÅHÄR istället!!


  


Och TOLKA är så ROLIGT!!



Och när det är snö ute så ser man om man har fått besök av nån... Här har tex kaninen haft besök!!


  


Hihihi...det bor en skata i närheten. Han brukar vittja katternas matskålar på altanen. Nu äter katterna inne, så han kollar väl vad kaninen kan tänkas lämna efter sig!!


Det finns bara ett problem med snö, och det är när man ska köra bil!! Ja , JAG kan ju köra försiktigt och så - men hur är det med alla andra? JAG har inte kört i diket, men MÅNGA andra har gjort det. Håller tummarna att ingen kör på MEJ!!


   


TIPS: När vägen ser ut såhär bör man anpassa farten så man inte kör i diket eller krockar med nån man möter...


Just det, det var en sak till som var rolig på TOOLS nu i veckan....


  


En poet har varit på toaletten och satt upp den här fina dikten!!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards