Nelliesmamma

Alla inlägg den 22 december 2010

Av nelliesmamma - 22 december 2010 11:56


Man kan verkligen fråga sig om det är KUL att städa och laga mat?


Julmusik på högsta volym, varmt och skönt inne och humöret på topp eftersom Mats är på väg hem från Stockholm. Jorå, det ÄR kul att städa!!


Jag vet inte hur många gånger jag har tjatat och gnatat på folk om hur viktigt det är att utnyttja tankens makt när det känns tungt!!


Sen hamnade jag i värsta svackan EVER förra veckan. Mina tankar skrämde mej verkligen, det är nästan 10 år sen jag hade så destruktiva tankar som förra veckan!

Det är så otroligt lätt att halka ner i avgrunden och bara gräva sig djupare, djupare, djupare och djupare ner i mörkret..... Humöret ska vi bara inte PRATA om, jag till och med SKREK åt Nellie, det var väldigt otäckt. Det var inte JAG!!! Eller, den jag vill vara....


Vad var det som hände som gjorde att det vände?


En kort glimt av vad jag VILL ha i livet gjorde susen, sen var det bara att greppa tag i halmstrået! Nu klättrar jag uppåt, uppåt, uppåt och uppåt!!


Ikväll kommer Mats ...och så får vi se hur många minuter jag får träffa honom innan han måste iväg på nåt jobb.... hahaha, det var väldigt vilken körig vinter han har fått. Brukar vara lågsäsong - förr i tiden fick han till och med stämpla nån vecka eller nån månad....


Nu göra allt klart innan det är dags att hämta hem den levande tromben!


.....

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards