Nelliesmamma

Alla inlägg den 13 december 2010

Av nelliesmamma - 13 december 2010 12:14


Jag havererade fullständigt i helgen, godis och annat skit fredag, lördag OCH söndag. Kan bara sluta på ett sätt.... Jag är SJUK idag. Halsen är som en stor taggboll och jag hostar som en galning. BLÄ!!


Jag behöver nog terapi, eller piskstraff när jag äter sånt som kroppen inte vill ha. Redan i fredagskväll mådde jag dåligt efter jubord och godis, men inbilla dig att jag avstod i lördags för det. Hmmmmm, jag behöver en riktig avgiftning nu igen. Bara jag inte halkar dit på det där första så är det ju ok...


Flottan spelade ut Kalmar i lördags...inte för att de glänsde på nåt vis, men det är alltid skönt med en seger. Och tro inte att jag menar att de är dåliga, men det finns så mycket mer i det där laget så.... kunde det inte ta och komma fram nu??


Hahaha, tålamod och förhoppningen att man får behålla laget nästa säsong så blir de svårslagna. Kanske blir "nästa ov" nästa år....alltså går obesegrade genom serien och upp i allsvenskan. Det är på sin plats, materialet finns!! Lycka till!


Ikväll möte med IFK:s herrlag....ska de fortsätta spela eller?? Jag vet inte om jag mäktar åka dit, jag ska ju iaf inte träna själv. Äh, varför åka dit och smitta hela laget? Nä, jag blir hemma jag!!


Mina pojkar spelade mot Ystad IF igår och de gav ordet respekt en ny innebörd. Herregud så darriga de var! Vi försökte peppa, hejja, skrika och hjälpa på alla sätt, men det fungerade inte tyvärr! När det var TRE minuter kvar kom de på att den här matchen är ju körd.....de slappnade av och SPELADE UT YSTAD FULLSTÄNDIGT!!


TACK för att de fick känna hur det känns när man spelar sitt spel mot en "bättre" motståndare, och TACK för att vi fick se det. Nu åker vi till returmatchen med kunskapen om att vi kan spela vårt spel mot VILKET LAG SOM HELST, det borde resultera i att vi vinner. Den som lever får se!




...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards