Nelliesmamma

Alla inlägg den 14 december 2013

Av nelliesmamma - 14 december 2013 16:08


Alltså det är helt SJUKT vad de lastat virket högt!


Det känns som om det ska rasa över en när man går förbi...

Idag gick det mycket bättre med lilla Donna, det var bara några myskankor som lyfte som skrämde henne(dom) lite!

Nästa gång blir det hjälm på och rida den biten på vägen utan trafik. Jag kommer alltid vara tvungen att gå en bit men det skiter jag i.

Alltså mina ben KLAGAR lite efter två dagars promenad. Det kan dom gott göra.... Längtar tills jag kommit igång med träningen helt och hållet!!

När vi kom hem såg det ut såhär...


Såååå söta tyckte jag DÅ, men för tre minuter sen slog dom ner min ENDA adventsljusstake!! SKITKATTER!!

Hahaha!!

:):):)

Av nelliesmamma - 14 december 2013 11:20


Igår kom min favvogranne in en sväng för att hälsa på kissarna och kolla de senaste förbättringarna...

Då fick jag chansen att bjuda på ett litet glas vin...

Hon hade dottern med sig och jag fick höra om att hennes häst KASTAR AV HENNE tre gånger i kvarten...

Jag fick GÄRNA komma över och köra lite markträning med den lilla rackaren! Så jag ska gå dit redan IDAG och se om han och jag ska komma överens!! Det är så obeskrivligt roligt att träna en häst från marken!!

Åja, det är kul att RIDA oxå. Men just nu är ridning för mej bara avkoppling, inte träning....

:):):)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards