Nelliesmamma

Alla inlägg den 12 december 2013

Av nelliesmamma - 12 december 2013 13:28


I somras när jag gick på semester höll hunden på att dö av en korv som fastnat i matstrupen, sen ville Mats skiljas, sen dog hunden och resten av hösten har väl varit "sådär".....

Idag är första dagen på semestern och det börjar med att Nellie är magsjuk.... Hmmmm...

Hur ska det sluta den här gången tänkte jag, sen tänkte jag bara:

BRING IT ON!!

Jag tar det! En sak i taget och sen ordnar det sig.... HOPPAS JAG!!

ASG!!

:):):)

Av nelliesmamma - 12 december 2013 09:39


Jag ringde tidningsbärarna nu på morgonen för att fråga hur det har gått med min adressändring. Jag har ändrat sen i måndags men jag har bara fått en tidning såhär långt...

Den osedvanligt trevliga och muntra Britt-Marie berättade då att om man bor där jag bor så får man tidningen med posten!

Jag sa då: Jag tror att jag hörde vad du sa, men sa du att tidningen kommer med POSTEN?

Jorå, så var fallet så jag avslutade samtalet för att ringa BLT och säga upp tidningen - gärna utan uppsägningstid! Om jag bara vetat att något sådant här förekom TJUGOHUNDRATRETTON hade jag sagt upp tidningen I GOD TID till flytten....

Jag förstår att jag har dålig mottagning på telefon och surf, INGA problem, men att en bil inte ska kunna köra för att lämna tidningen? Haha!? Vart går gränsen? Jag dööör!


Nu jobbas det febrilt på kundtjänst med att lösa utbärning till mitt hus. Vi får väl se om det blir nånting med det...

Just det hörredu du chefen på tidningsbärarna, kan inte du skicka din personal till samma kurs som BLT:s personal gått på?

Även om mitt problem inte blir löst känns det som om jag är en viktig kund och det känns bra!!

PG Wettsjö har skrivit en bok som heter "Ge kunden en positiv chock" (bl.a.) Han föreläste på förra årets STR-höstmöte, vilken kille! Tips!

:):):)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Skapa flashcards