Nelliesmamma

Alla inlägg den 15 december 2013

Av nelliesmamma - 15 december 2013 09:48

Nellie fick en släng av kräksjukan natten till torsdag stackarn.

Hon precis som ALLA ANDRA hatade det. Bara att hon har lite svårare att förmedla...
Iofs behöver man inte vara nån Einstein för att fatta vad hon tyckte!

Jag trodde att jag skulle klara mej, men de förvarnande knivarna i magen varskodde vad som komma skulle runt 15 igår!

Det blev bara ett toabesök men knivarna i magen hänger med idag...

Jag blir i soffan idag om du undrar!

:(:(:(

Av nelliesmamma - 15 december 2013 09:36


Det där med två kattungar som ska fostras kräver sin kvinna....

Båda har en stark längtan till diskbänken och de tar gärna vägen över borden när de ska nånstans...

Steve har fastnat på att jaga flugor i hallfönstret uppe men det finns ingen fönsterbräda där.... Så han sitter på räcket, hoppar till fönstret, missar och sen hör man tio klor som åker kana på fönstret (griiiiiiiiikkkk) därefter får han fäste i karmen, men där kan han inte hänga så han fäller in klorna precis så att han åker kana med klorna ner utmed väggen (sscchhhhhhhhh) och sist duns!
Efter en liten stund har han hoppat upp på räcket, hittat en ny fluga.... och du fattar?

Jag bara: SLUTA NU!!

DUNS.... Katt hoppar ner och hittar på ANDRA hyss!

Thomas sitter istället på avsatsen till trappan och jagar flugorna som surrar runt lampan. Lampan sitter HELT utom räckhåll! Om han satsar på en fluga kommer han rasa ner 1,5 - 2 meter ner för trapphuset. Men han brukar riva ner det material som jag lagt på avsatsen i sina försök... Sist kom ett paket elclips nerflygandes...

:):):)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Skapa flashcards