Nelliesmamma

Alla inlägg den 27 november 2010

Av nelliesmamma - 27 november 2010 17:04


Ja, idag ska jag släppa fram kolhydratknarkaren i mig. Det var ett bra tag sen eftersom jag INTE gillar vad som kommer imorron!! Ont i magen och allmänt kass i kroppen.


På bordet står pepparkakor och glögg.

Ostbågar och vin.

Smågodis och bärs.


Jag veeeet att det är helt SJUUUUKT men jag skiter i det. Det blir iaf MINDRE av allt för varje gång och det blir mer och mer sällan så vafan....


Varit på Plattformsutbildning, så nu har jag papper på att jag iaf PÅBÖRJAT min ledarutbildning. KUL!!


Och när jag zappade på TV:n hittade jag "eight below". Har du inte sett den så passa på vid tillfälle. Filmen är baserad på en verklig händelse: En expedition på sydpolen lämnar kvar åtta slädhundar kvar. De flyr för sina liv när ett oväder drar fram och de hinner inte få med sig hundarna. Vad händer med åtta hundar som lämnas fastkedjade i isen i ett år?? Titta, tjut och njut!!!


Imorron åker jag med mina underbara pojkar söderöver. Vi ska spela mot Ankaret, det finns EN sak som kan komma mellan oss och två poäng. INSTÄLLNINGEN!!


KOM IGEN NURÅ!! VI TAR DOM!!


...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards