Nelliesmamma

Alla inlägg den 18 november 2010

Av nelliesmamma - 18 november 2010 10:00


Jag har skrivit en hel del saker här som av Er har uppfattats som ELAKT eller taskigt. Då har det blivit "läsarstorm" och jag har blivit kapad vid fotknölarna.


Ja, jag ska nämna att jag har några vänner som INTE skriver under signatur och som står för vad de tycker/tänker.... DE har ryckt ut till mitt försvar och jag känner mej glad över alla värmande kommentarer som jag fått av Er. Faktiskt så har anonyma läsare oxå gett mig stöd vid de här speciella tillfällena.


Idag ska ni få en kurs i mitt sätt att välja ämnen här på bloggen.


De gånger jag skrivit någonting "elakt" så har jag OFTAST redan tidigare sagt det jag skrivit till den det berör. I andra fall har jag poängterat att det är en KÄNSLA som jag beskriver.


Alltså HUR upplever jag en situation eller en persons agerande?


Idag sitter jag på en HEL HÖG med ÅSIKTER om olika personer, deras beteende och diverse händelser. Men jag låter bli att skriva om det, jag ämnar inte ägna någon tid till att prata med de här personerna om det. Därför vill jag inte skriva om det här.


Konstigt, det känns redan bättre!!!


Hahaha!! Man måste inte dräpa någon för att "bli större" själv!!


....



Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Skapa flashcards