Nelliesmamma

Alla inlägg den 9 november 2010

Av nelliesmamma - 9 november 2010 17:58


Jamen, jag har mått SKITDÅLIGT sen jag slutade med handbollen! Och hur det gick till sen.... suck!!


Flottans B-lag innehåller en hel del underbara tjejer faktiskt. Jag blev mycket positivt överraskad av gårdagens träning. Jäkligt trevliga tränare oxå - det måste jag verkligen säga!!


Sen drog jag in till idrottshallen för att kolla till IFK, jag har haft förhinder ett längre tag OCH sen var det faktiskt så att Flaxe anlitade mej som målvaktstränare. Han är ju inte kvar längre så jag ville kolla av med nya tränaren Lasse Svensson om de fortfarande ville att jag skulle dyka upp nån gång.


"Vi har pratat om dej och du är varmt välkommen, men du behöver inte känna att du ska fokusera på just målvakterna. Du kan ta hela träningen när du kommer! Nu till exempel"


Det var kul och kändes som ett fint kvitto från förra träningen när jag faktiskt helt oförberedd fick hålla i deras träning.


Jag kommer träna med Flottan på måndagkvällar, sen drar jag in till IFK och håller i deras träning. Det kommer bli skitkul!!!


Idag är jag DEGIG efter TVÅ hårda benpass igår. Jag körde hårt på benen för jag tänkte köra armar och axlar på gymmet senare på kvällen. Sen halkade jag in på Flottans träning. SHIT mina ben var som spagetti, men jag gjorde mitt bästa och jag var nog inte SÄMST iaf. Alltid nåt!!   



För övrigt tycker jag att SJ kan lägga ner. De har NOLL förmåga att köra tågen på vinterhalvåret. SNÄLLA NÅN kan du ta över skiten och se till att det FUNGERAR!!??



...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards