Nelliesmamma

Alla inlägg den 26 december 2009

Av nelliesmamma - 26 december 2009 10:33


   Ja, det var RIKTIGT trevligt hemma hos Ingrid och Lasse. Och julklappsspelet blev uppskattat!! Det blev lite riv efter paketen och det är ju DET som är ROLIGT!!!


Här kommer lite bilder..




  


Hahaha, undertecknad fick ställa upp som tomte till barnens stora förtjusning, inte fan vet jag om de märkte att det var jag!!! Nellie blev inte rädd i alla fall. Hon var ÖVERFÖRTJUST över att få träffa T-O-M-T-E-N!!!


  


Här kommer lite bilder som jag vill dela med mig av - finns nog en och annan som vill ha ett ex..


  


Synd att inte mamma var på allerten och torkade av hakan först...men Nellie är ju Nellie...så...

Här är lillkusinen Elias som OXÅ var tomte på julafton!!!

  


Och här är resten av kusinerna....


Wille, Elias, Linnea, Nellie, Kevin och Lizette.


Tack ALLIHOPA för en underbar julafton, det var verkligen lyckat på alla vis!!!


...


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards