Nelliesmamma

Alla inlägg den 11 november 2009

Av nelliesmamma - 11 november 2009 16:37


JAAAA!! Jag har en överraskning till brudarna på träningen ikväll!! Här kommer en ledtråd:



  




...

Av nelliesmamma - 11 november 2009 15:35


Ja, Mats fick ju inte ta stygnen på utsatt datum- utan en hel vecka senare. TROTS det så hade det inte läkt ordentligt. Nu skulle han börja jobba imorron men det går ju inte när såret ser ut som det gör!! Försökte tvätta igår och göra fint, men vafan. Jobba imorron?? Nej, in till lasarettet igen och blev sjukskriven TVÅ VECKOR TILL!! Arma människa. Han mådde så jävla dåligt innan...hur ska det bli NU???


  


Ja, så här såg det ut nysytt, men nu ser det värre ut vill jag lova!!


Nellie har börjat hosta och det, hoppas hoppas hon håller sig frisk!! Tänk om hon blir sjuk nu när jag ska börja jobba och allting!! Hade inte det varit typiskt?? Hahaha, men Mats är ju hemma iaf två veckor till så det är förhoppningsvis lugnt!!


Snart till träning. Idag blir det troligtvis inte MYCKET gjort - vi ska bla kolla Dalhemsmatchen tillsammans. Blir väl lite teknikträning för oss som kommer ikväll. B-laget spelar i Växjö ikväll, första förlusten???? Ingen aning om hur vassa Växjö är i år -de är ju obesegrade men har å andra sidan bara spelat mot Flottan och Karlshamn som har BARA förluster...


Aja, jag håller tummarna i alla fall!!


Jag har kört MAQ idag igen och VILKEN SKILLNAD I RYGGEN jag tror jag dööör. Det är som natt och dag!! Mer MAQ så kommer ryggen igen och mitt spel kanske oxå hittar tillbaka??  Idag ska jag köra stenhårt på allt som rör sig, räkna med det!! Hahahaa



...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11
12
13
14 15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards