Nelliesmamma

Alla inlägg den 5 november 2009

Av nelliesmamma - 5 november 2009 13:46


Jaaaa, det finns MYCKET att säga om den här förlusten, men jag ska se matchen innan jag brer på!!! Eller så släpper vi det här och går vidare!!


Det TRÅKIGA är att vi spelade helt lika med O/V i uppställt spel, jag hade nog 50%  på de skotten och 0% på kontringarna!!! Och hur var kontringarna då?? Jag brukar ju plockan NÅN liten i alla fall!!


Jo, vi står i uppställt spel, alla är på väg framåt och sen smiter det ut en grön spelare och får passningen i full fart mot vårt mål.... Hon kommer sen HELT ensam och saken är klar!!! Det här händer 6-7 gånger de första 10 minuterna- sen hade vi svårt att komma igen!!! Vi låg då under med 8-2. (Jag var PÅ hälften av kontringarna, men det är ju tyvärr ingen tröst för nån annan än mej, och påverkar inte resultatet på något vis. Bara att man inte känner sig helt värdelös, bara halvt)


Jag är SÅÅÅ lycklig att vi inte är nåt svikargäng!! Alla kämpar på i 60 minuter, ingen tappar gnistan för att vi passar bollen rakt i gapen på motståndarna!! Kredd till alla för det!!! Andra halvlek förlorade vi med två bollar och det känns som att förlust med 3-4 bollar hade varit mer "rättvist" på nåt vis. Nu räknas kontringar och det är bara att tugga i sig "storförlusten".


Nu ska vi ladda för Dalhem hemma. Kom igen tjejer vi har ALLT att vinna och spelet är INTE så dåligt som siffrorna mot O/V visar!! Vi ska "bara" hålla i bollen lite bättre!!


OK, nu tar vi dom-nu tar vi dom!!

OK nu tar vi dom - nu tar vi dom!!!


(H-o-c-k-e-y hocket känns lite fel, men kärnbudskapet är det rätta...haha)


...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11
12
13
14 15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards