Nelliesmamma

Alla inlägg den 6 oktober 2012

Av nelliesmamma - 6 oktober 2012 14:49


Idag har jag varit på ROSENHOLM tillsammans med alla andra ÖVNINGSKÖRARE och backat de där manöverbanorna som måste göras på körprovet om två veckor... Alltså det är fyra olika banor där man ska låss att man ska backa i 45 graders vinkel in i ett garage - båda hållen, och sen parallellförflytta ekipaget åt båda håll. Man får ETT av manöverproven på uppkörningen och man får 10 minuter på sig. Jag lovar att jag fixar ALLA FYRA på 10 minuter och får tid över.... HAHAHA!!


Sen skulle vi  backa runt hörn, och givetvis gav vi oss på "udda" svängar som inte är 90 grader utan planar ut lite hur som helst, gärna i uppförsbacke. DÅ helt plötsligt blev det problem... Jag blev fan svett!!


Till slut och av med klarade jag det såklart, men vafan vad det skulle krångla till sig....


Nu ska jag ner och se om Nellie vill rida, i så fall blir det på RIDBANAN! Sen ska jag se om jag kan bygga ihop en smart lösning till mitt hönät... Har köpt ut rep, block, karbinhakar, öglebultar, och vad tusan heter de där böjarna som man kan öppna med en skruv nu då? Helt sjukt! Jag var tvungen att gå och kolla kvittot i väskan!!


 



S-C-H-A-C-K-E-L heter det och jag har packat upp TUSENTALS under mina år på Järnia i Ronneby... :S


Ska bli kul och se hur jag får ihop mitt lilla projekt, bilder kommer senare såklart. Ev behöver jag hjälp av Mats, jag är lite för klen för att stå på en stege, hålla i en regel och samtidigt spika/skruva fast den i trädet... 



...

Av nelliesmamma - 6 oktober 2012 14:41


När man äter LCHF ska man låta bli avsteg såsom tex popcorn. När man äter popcorn händer följande:


O-N-T i magen och tarmarna.

Sover dåligt, ibland med sjuka mardrömmar.

Godissug

Trött

Ågren


Ge fan i avsteg, må bra och njut av livet.


....

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Skapa flashcards