Nelliesmamma

Alla inlägg den 15 oktober 2011

Av nelliesmamma - 15 oktober 2011 20:07


Nä dra mej baklänges på en vagn!


Hästö jävlar åkte upp till Estokolmo och hämtade hem två poäng! Tack för detta mina hjältar! Jag måste tydligen säga det igen: Jag ÄLSKAR min idrott HANDBOLL!!


Får jag gissa?


-Samuelsson stängde bakåt.

-Hertzberg fick mycket speltid.

-Lindau var ovanligt lyckosam med sina skott.

-Linus hade lekstuga i zon 3.

-Jasse var tillbaka i storform.

-Nermin dominerade på linjen.


Ja, det var väl ungefär det.... Om jag har NOLL rätt skiter jag i! UNDERBART med två poäng - det är det viktigaste!!



...

Av nelliesmamma - 15 oktober 2011 19:50


Hörde jag nåt om en skräll förra helgen när Flottan tog Vinslöv hemma?


Hörde jag nåt om underskattning idag när Flottan förlorade mot Eksjö borta?


Ingen aning, men jag hade mina ONDA aningar idag eftersom det är MYCKET svårare att spela mot ett lag som man "borde" vinna över.... Med ett lag som i stora delar består av F-94 blir den uppgiften betydligt svårare oxå! 


Jag tycker att veckans träningar sett skapliga ut. Förlåt då, men om inte ALLA går för fullt på ALLA övningar så är det inte B-R-A!  


En sak ska framgå med all önskvärd tydlighet: Jag tycker det är SJUKT roligt på träningen, och tjejerna har en skön inställning, Niklas U-T-B-I-L-D-A-R tjejerna på alla plan och det är så underbart att få uppleva det! 


Det som saknas är rutin och det får man inte utan att spela. Nu ska vi bara ha tålamod och jobba med det material som vi har! 


...

Av nelliesmamma - 15 oktober 2011 19:29


Jag och min stora käft...hahaha, Hallby skulle ju gå obesegrade genom serien och Kalmar är en stor besvikelse i år!!


Åååååh, vad jag ÄLSKAR handboll! Det går ALDRIG att säga hur det ska BLI juh!


Jag försökte såklart få ur Spykan vad fan det var som HÄNDE egentligen, men jag fick bara svaret att de spelar mot Växjö nästa helg! Jag älskar den inställningen, för fan bara glöm och gå vidare om man är missnöjd med matchen. Det finns inget värre än att gräva ner sig över nåt som gått dåligt! Men jag är inte den som är den, jag försökte med ett SMS till och jag fick som svar:


Jag har inte varit i Kalmar, inget jag minns!


Ok, annars skulle jag kunna tippa på att Hallby hade DOMARNA emot sig...


Hahaha, det är så sjukt roligt det här med domarna, eftersom de dömer så OLIKA i olika regioner. Redan som c-flickor så märkte vi skillnad på hur domarna dömde i Norrköping ELLER i Linköping. Hopplöst!! Jag menar inte att de dömer FEL, bara att de dömer ANNORLUNDA! Jag bara VET att många handbollsspelare håller med, andra inte. Skiter i vilket gör jag...


Det BÄSTA med det här är att serien plötsligt öppnar sig och att det kanske blir jämnare än jag/vi(?) trott??


...


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards