Nelliesmamma

Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av nelliesmamma - 6 oktober 2011 21:10


Jag kan inte påstå att jag är en klippare när det gäller datorer. Jag kan MYCKET men inte tillräckligt mycket för att lösa krångel på lite högre nivå. Men som tur är så har jag ju kontakter!! :D


Du vet hur det är när det blir lite körigt i livet?


Det blir som om allt blir knas på nåt sätt, man får inte träff på nånting. Saker och ting blir bara i otakt på nåt  jävla vis.


Jag har gjort allt för att komma i takt, och det känns  mycket bra JUST NU. Jag är SÅÅÅÅ tacksam för att jag har Mats att det inte finns ord för att beskriva det. Ibland är jag lite småblåst och låter folk köra över mej. Häromkvällen satt vi i nog en timme för att reda ut ett tankefel som smugit sig in i huvvet.


Det är rätt komiskt hur man A-L-L-T-I-D har lösningen på ANDRAS problem men när det gäller en själv så blir man blockerad och kan inte tänka klart. Jag gissar att det är känslorna som stör tankebanorna, eller kan det vara nåt annat? När man hör någon annans problem så är man ju inte känslomässigt inblandad utan kan se mer nyktert på det hela.


Till helgen spelar Hästö hemma mot Lindesberg, ska ses!


Flottan spelar hemma mot Vinslöv, ska bli kul att se!


...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards