Nelliesmamma

Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av nelliesmamma - 8 oktober 2011 19:33


Jag är optimist ut i fingerspetsarna, jag vet att vilja slår klass och bla bla bla...


Men om sanningen ska fram? Tror du Hästö vinner då? 


Njä, det trodde jag inte. Jag trodde att det skulle bli förlust med 10-15 bollar ungefär, och då tog jag i lite för att känna att det blev LITE bättre än jag räknat med.... Däremot så förväntade jag mig att Erik och Stoffe skulle ta Lindesberg med storm!


Och det gjorde de ju mä! Fan vilka goa grabbar säger jag bara, alltså Stoffe har det dära som jag bara Ä-L-S-K-A-R, satsningen som gäller mål eller livet. Det är UNDERHÅLLNING! lite som Seve va??  Men vad har hänt med Jasse? Jag fattar ingenting? Inte spela från start och sen såg han mest lite förvånad ut i försvaret va? 


Ursäkta mej... 


När domarna kom in på planen så tänkte jag: Shit vad kul, nya ansikten -det här blir kul! Sen började matchen och jag tog tillbaka allt jag tänkt! Vi mötte speakern för dagen YNGVE utanför och han sa att det inte var domarnas FEL att vi förlorade, och jag kunde inte sagt det bättre själv. Men det tar på krafterna att spela mot både Lindesberg och domarna??


Förresten så behöver jag uppdatera mej på reglerna vid byte. Det räcker tydligen inte med att spelaren som ska UT går ut FÖRST och spelaren som ska IN går in SEN och att allt detta sker inom bytesområdet. Erik Lindau fick en utvisning fast allt såg ut att gå helt rätt till?? Upplys mig gärna, för det kan va bra att kunna ALLA delar av reglerna juh! 



Sammantaget så vill jag TACKA Hästö för en trevlig underhållning!!




Kraaa, Kraaaa kraxar olyckskorparna! Vaddå underhållning? Missade frilägen och ett försvar som ser ut som en hönsgård anfallen av rävar... 


JAAAA! Vafan? Kolla på materialet och sen på resultatet! Jag tycker det är TOPPEN av Hästö att prestera så bra med ett så ungt lag! Såklart det blir bottennapp ibland, men fan heller att de viker ner sig!!


...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Skapa flashcards