Nelliesmamma

Alla inlägg den 1 mars 2015

Av nelliesmamma - 1 mars 2015 22:24


Jag vet inte VAD jag ska tro. Jag tog med mig en ihopfällbar sminkspegel och pincetten till sovrummet eftersom jag hade för avsikt att noppa ögonbrynen. Jag slängde spegeln och telefonen på sängen men höll pincetten i handen, nojjar eftersom jag har vattensäng....

Jag plockade upp allt som Nellie slängt på golvet, rystade täcket och sen skulle jag ha spegeln...

Borta!

Jag lyfte på alla kuddar, täcket, lyfte på VATTENMADRASSEN för att se om den ramlat ner mellan madrassen och kanten.... Ingen spegel.

Jag gick ut i trappen och in i Nellies rum och letade FAST jag visste hundra hundra säkert att den skulle ligga i min säng.

Jag kände igenom INNE i örngotten, lyfte på täcket och skakade igen, kollade om den hamnat i påslakanet, klättrade runt i sängen och lyfte på madrassen igen... Ingen spegel.

Jag tänkte: Nä nu får det vara slut med skoj, lägg tillbaka spegeln där du tog den....

Du tror inte mej? Men när jag lyfte på täcket nästa gång så låg spegeln där jag först hade lagt den. Det är inte på skoj, den var HELT JÄVLA BORTA! Jag hade lyft på ALLT! Klättrat runt, lyft madrass, kuddar, täcke. Sen vips låg den där igen.

Som om ingenting hade hänt.

:S:S:S

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards