Nelliesmamma

Alla inlägg den 21 december 2015

Av nelliesmamma - 21 december 2015 23:00


Vet du hur det är när du försöker få in en radiokanal, men det verkligen inte GÅR?

Vissa sekundrar har du kalastäckning och musiken hörs kristallklart för att i nästa sekund dödas av brus delux?

Så är det för Nellie just nu. Alla kvinnor torde veta vad hon går igenom, jag avundas henne INTE!

Idag fick vi helt enkelt ringa till pappa och prata en liten stund. VIPS försvann alla störningar och livet blev plötsligt toppen.

Arma barn.

Vi har bestämt att vi ska rida på GOSSEN tillsammans imorron. (Gossen =Atlas)

:):):)

Av nelliesmamma - 21 december 2015 22:54


WOW!

Det känns som en saga. Inga tider att passa, inga måsten, ingenting som hänger över mig.

Idag har jag tvättat två maskiner tvätt, hängt den ena, diskat, dammsugit, kört med knattarna och Nellie, julhandlat...

FAAAAN vad mycket det låter, det var inte meningen. Jag känner ett lugn som långsamt drar med mig...

Det här är meningen med Julen tror jag. Jag gör bara det som jag själv känner för, sen kollar jag runt i hörnorna och konstaterar: Nja, det hade nog behövts att städas lite mer. Sen myser jag ner mig i soffan och kollar på film med Nellie.

:S:S:S

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards