Nelliesmamma

Alla inlägg den 4 december 2015

Av nelliesmamma - 4 december 2015 17:48


Idag kom Taxi och hämtade Nellie precis som vanligt. 


Men sen efter nån timme kom ett mycket otrevligt SMS.


"Hej Helen. Ditt barn Nellie har oanmäld frånvaro idag. Ta kontakt med skolan för mer information. Hälsningar Kunskapsförvaltningen (telefonnummer)


Jag bara VA?


En sekund senare ringer Mats och frågar var Nellie är. Jag bara: Jag ska jaga henne nu. Förhoppningsvis är det bara nåt kommunikationsproblem....


Haha, ja, så var det. En vikarie hade missförstått att Nellie var med till stan. 


Tack för det. Det var en kort stund där när jag hade MYCKET hög puls och sprängande huvudvärk.


Tänk då på Mats som har fått ett HELT annat samtal en gång i tiden. Gissa hur han kände sig? Inte nu igen?


:S:S:S

Av nelliesmamma - 4 december 2015 17:42


Haha, om det är tyst på bloggen så betyder det att det händer så mycket så att jag inte hinner med att skriva om det. 


När det gäller Flicka så kan jag säga att hon fortfarande är skygg, men det har gått framåt. I och med att jag var till Göteborg nästan en hel vecka och därefter jobbade  mina tre långpass (8-21) på det så har hon inte fått så mycket träning. DET tror jag har varit gynnsamt! Idag och ikväll står alla hästar inne i förebyggande syfte. Jag vill inte veta av några fallna träd på staket eller hästar. 


Och vet du? Jag är lite hästvakt till grannen mä. Häftigt att ha 8 stallade hästar att hålla efter. Hahaha....


Jag har sparat dammsugningen HELA lediga dagen. Men nu så kanske jag tar tag i det. 


:D:D:D

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Skapa flashcards