Nelliesmamma

Alla inlägg under september 2014

Av nelliesmamma - 5 september 2014 00:39


Jag måste ha ordning och reda omkring mej annars går det utför...

Bara kolla i min sadelkammare och på min altan!!

Om inte jag sätter tillbaka ALLT snyggt på sin plats på direkten så kommer jag inom kort att ha slängt allt hullerombuller lite här och där....

Sen jag flyttade in har jag inte gjort iordning i sadelkammaren. ALLT, jag säger ALLT har bara kastats in i en hög på olika platser...

Nu är det äntligen på gång att få in allt - var sak på sin plats, SEN ska ni fan få se!

Huset sen.

Jag är jättenoga med att plocka undan allt DIREKT! Men förra helgen jobbade vi från tidiga morgonen till sena kvällen för att få allt klart med hästarnas hagar. Gissa?
Tvätt, disk, papper, prylar och grejer ÖVERALLT! Jag går verkligen all in på att vända till när jag bara har börjat slarva lite....

Men idag har jag ställt allt tillrätta igen! Inte i badrummet dock, man kan kalla det för status sadelkammare, det har helt enkelt inte blivit "klart" sen jag flyttade in. Men nu klarar jag av att vara här i huset utan att få fnatt iaf...

Imorron kommer StolleJocke! Love...

:):):)

Av nelliesmamma - 4 september 2014 13:39

Här kommer en ursäkt till mamma. Jag har gjort henne upprörd och besviken...

Jag vill dessvärre samtidigt berätta att jag tyckte det var en ROLIG fejsbucklek den här gången...

Du vet när det dyker upp en helt OSANNOLIK status och man tänker: FEJSRAPE? Är hen FULL? WTF?

Listan som cirkulerar kommer längre ner, men jag ville säga att det gäller ju att välja en status som SKULLE kunna va sann, fast det låter OTROLIGT?!

Här kommer listan:

Du skulle inte ha kommenterat eller gillat mitt inlägg! Nu måste du välja något av följande och klistra in det på din vägg. Detta är 2014 års spel för att väcks medvetenhet om bröstcancer och prostatacancer.

1. Satan vad mina pungkulor är svettiga
2. Visade brösten för att slippa en fortkörningsbot
3. Har någon en tampong, mina är slut
4. Hur tar jag bort fotsvamp
5. Varför är ingen här när jag är kåt? 6. Inget toalettpapper, strumpor adjö 7. Jag har blivit erbjuden en position som kondomtestare men jag tvekar
8. Jag tror jag är kär, vad ska jag göra 9. Jag har beslutat att stoppa användningen av underkläder
10. Det är bekräftat, jag kommer att vara en mamma/pappa
11. Vann 5089,32 kr på lotto
12. Det var inte en fis, nya byxor tack!

Jag beklagar djupt - jag blev också lurad! Ser framemot att se din status.

*******************************************

Ska vi säga SÅHÄR? Att alla postar nån av dessa och SKÄNKER sen 100:- till rosa och/eller blå bandet så blir det lite ordning på grejjerna? Som ALS ice bucket challange ungefär?

Ok. Jag har redan postat, jag skänker 100:- till rosa bandet för att jag är tjej!

:):):)

Av nelliesmamma - 4 september 2014 08:40


Jag har träffat på en person som är dum i hela huvet. Hen tror på FULLASTE allvar att man blir STÖRRE om man försöker göra någon annan MINDRE!??

Öga mot öga säger hen trevliga saker, men när hen pratar med andra om mig så är jag slut ihuvet och borde i princip gå och självdö...

Alltså, va?

Jag är inte det MINSTA i behov av att vara älskad och omtyckt av alla. Jag VET att jag INTE är det och det är BRA!

Det jag börjar fundera på är följande:

Hur orkar man leva så? Blir det inte mycket BESVÄRLIGT? Borde det inte vara ENKLARE att bara inte säga nånting alls till/om en person som man ogillar?

Hur som helst, här kommer en film på 10 sekunder på temat...

https://m.youtube.com/watch?v=IVfOnjrCFCs


:):):)

Av nelliesmamma - 4 september 2014 00:49


Vafan?

Det är HÖST?

Näääär hände det?

:(:(:(

Av nelliesmamma - 2 september 2014 23:12


Välkomna till WiDo, dårarnas paradis!

Idag fick Sandra ett psykbryt under lunchen, hon hade sånna utläggningar om allt och ingenting, så när jag gick ut i bilen efter lunchen hade jag KRAMP i magen. Så mycket skrattade jag.

Den tjejen är en enmansshow av gigantiska mått.

När jag berättade allt för Jocke i telefonen skrattade jag så tårarna rann och han visste inte vart han skulle göra med sig....

!!!FLASH!!!

Idag sa en elev till mej (och senare till oss alla) NI ÄR SÅ JÄVLA SNYGGA ALLA SOM JOBBAR HÄR. DET LIXOM LYSER OM ER ALLIHOP!

Jahopp, tack...

:):):)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Skapa flashcards