Nelliesmamma

Alla inlägg den 24 november 2011

Av nelliesmamma - 24 november 2011 16:43


Ja, det är precis vad JAG får göra idag.


Istället för att få nåt i magen under fikarasten hjälpte jag Frida att göra iordning till riskettan.


Jag skulle jobba in lunchen idag för att det var kvartsamtal på Nellies skola så det var inte SÅ smart att hoppa över fikan oxå. Alltså - det finns små nackdelar med LCHF i alla fall då... Jag blir INTE hungrig i magen, utan mer trött och så FRYSER jag som en idiot. Nu när jag kom hem vid 4 och åt för första gången sedan 7 i morse var jag halvt medvetslös!!


Trött, in i döden trött alltså. Sådär så det gör ONT i varenda muskel...


Nu har jag klämt ett paket bacon och ett par stekta ägg, snart piggnar jag till igen och då ska vi hämta hem hästarna!! Undrar om jag ska ta med Nellie ner till Atlas och köra ett tag på ridbanan? Hmmm, ska se hur ögonen står på Nellie... Kanske på halv sju? Då hoppar vi det idag!!


...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards