Nelliesmamma

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av nelliesmamma - 19 augusti 2011 22:03


Mina klassisar Jonsey och Hanna.....


 


Jag pluggade för ett tag sen. Det känns som en helt annan tid, ett helt annat liv. Jag är så lycklig över att den tiden är förbi, samtidigt är jag tacksam över att jag fick träffa några riktigt sköna människor. 



  JAG SAKNAR ER!  







 


En av mina klassisar lånade ut sin bil till mej... Det kändes häftigt att köra en REDIG tävlingsbil!!


Remember att jag fick provSITTA en L-I-L-A HD förra året oxå??


 



...

Av nelliesmamma - 19 augusti 2011 17:54


Ja, jag veeet!!! Jag är hopplös, men så här har jag det när jag TRIVS!!  



   


Om nåt år eller så kan ju JAG få rida oxå!!


...

Av nelliesmamma - 19 augusti 2011 17:11


Hahaha, jag vet inte hur jag ska få min PDF-fil in i bloggen. Men det löser sig kanske ?


Däremot så har jag  lite bilder att bjuda på!! Håll till godo!!


 


Mina söta små knattar på FÖRSTA turen EVER med parvagnen! Dessvärre är det punka på den men jobbar TOOLS imorron då får jag med mig däck och slang sen kör vi så det ryker igen!!



 


En morron när jag kom för att fodra hästarna låg Atlas och solade sig. Jag slet upp kameran för att få en kanonbild, men jag fick istället en ganska gullig bild på en häst som rullar sig i morronsolen!!


 


En söt liten tjej somnade när hon läste sin Nalle Puh-bok.



 


Min lilla prinsessa och hennes NYA brillor som "Ina" köpt till henne. Nellie har ÄNTLIGEN lärt sig att säga "Linnea", det blev "Ina"!


 


Hahaha, Mats han jäklar satte sig och lagade sina byxor!!



 


Sen gick han ut en snabbis i skogen och hämtade svamp! Kolla BIC-tändaren på toppen...   



 


Jag tar en liten stund i hammock med dator och ett glas vin. Inte illa vill jag mena.



 


Blommor till mor... Mina allra första blommor som Nellie plockat till MEJ!!



 


Ja, jag är ju inte LITE partisk såklart men Atlas är SJUKT söt tycker jag!!



 

Boss sitter och vaktar hästarna. Han har i det här läget inte riktigt "hälsat" på Atlas så han är ganska nyfiken på honom!!



 

Men han är bara nyfiken när han slipper "närkontakt" hahaha...



....

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards