Nelliesmamma

Alla inlägg den 15 juli 2009

Av nelliesmamma - 15 juli 2009 18:32


Ja det kan jag upplysa om att den är i KARLSHAMN, och den är skitbra!!!


Första akten var "traditionell" revy med sketcher, världens vigaste kvinna och sång, dans , musik...jajaja alla fattar!!!


Andra akten var mer av konsert med Magnus låtar och en MUSIKAL. Ja, det var så jävla roligt. Magnus tyckte det var fördjävligt att ABBA kunde dra in så mycket pengar på Mamma Mia....bara gamla ABBA hits liksom.


-Gillade ni Mamma Mia???


Jaaa!!!


Ja, men jag har OXÅ massa gamla hits!!! Jag ska sätta upp musikalen MAMMA UGGLA!!!!


Sen drog det igång hos urologen, där det visade sej att Magnus hade drabbats av nån otrevlig åkomma....sen fick man följa honom på hans "helkväll" och sina tre äventyr den kvällen....


Ärligt, Magnus Uggla är nån helt annan än vad jag trott. Han bjuder VERKLIGEN på SIG och är riktigt ROLIG. Och JA, jag är förvånad. Jag trodde det var Per Andersson och Annika Andersson som skulle vara roliga och Magnus skulle liksom sjunga. MEN HAN VAR ROLIG!!!!


Jag lyckades få EN bild, efter föreställningen....


Kläderna kommer sig av att extranumret var en kopia av "Sound of musik".


Vi åkte allihopa, Mats, mamma, Wille och jag.





På vägen hem igen stannade vi i Ronneby så jag OXÅ fick kolla vad som fanns att köpa. Egentligen stannade vi för jag ville köpa en sån där huvudmasserare. GUUUUUD vad skönt det är. Har du ingen så KÖÖÖÖP!!!

Som vanligt på Tosiga så var det karuseller, och det är otroligt vilka AAAS de har, trots att de är "portabla"....


Och hittade vi inte nåt mer när vi ändå var och kollade bland stånden?? Jo en ny kökslampa!!! Man kan byta från blå till gröna glasdelar. Plus att man kan ha en vit skärm i mitten om man vill!!! Endast 500:- vilket FYND!!!


Jag är MYCKET nöjd!!


Här hemma är mycket tyst och ödsligt. Nellie är "utlånad".


Ja, det låter konstigt - men Misan ringde och frågade om inte hon kunde få låna Nellie ett par dar för de skulle till Ölands djurpark!!! Jag har blivit lovad bilder från den resan. Så håll ut säger jag.


Imorron sista jobbardan innan SEMESTERN!!!


Ja, jag har ju EN dags semester i år och det är på fredag.  Då åker vi till Åhus. Nilla kommer oxå dit. Det blir FEST hela helgen!! Sen blir det mycket bilder att visa därifrån. Brukar alltid finnas kändisar där och en och annan bild från V75´s matcher.


V75 är ett gäng grabbar födda -75 som klär ut sig varje år. Sist var de gangsters och jag vet inte vad. De brukar ha en liten teaterföreställning inför VARJE match.  Det är verkligen underhållning!!! Måste nog bringa med mig VIDEOKAMERAN tror jag.


Och förresten så gör ju jag comeback i Ronnebytröjan....hmmm


.....

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards