Nelliesmamma

Alla inlägg den 22 januari 2017

Av nelliesmamma - 22 januari 2017 21:32


Idag har jag haft min goda kollega Viola hemma för att kolla igenom mina hästar. Det är inte illa när man har en hästmassör så nära inpå sig. 


Ingen av hästarna hade några konstigheter i sina muskler, men Atlas är definitivt lite ojämn i ryggmuskulaturen... Han bara hängde ner huvet och la det på sne. KNÅDA MEEEER! Han slutade ÄTA och bara stod och njööööt. 


Jag var lite orolig över Flicka eftersom hon har en gammal sårskada med ett riktigt fult ärr på ena bakskinkan. Men hon visade inga tecken på obehag alls. Det var skönt! Jag ska inte säga att hon till fullo njöt som Atlas, men hon har ingen träningsvärk som Atlas troligen har. 


När jag ändå hade henne inne och avslappnad passade jag på att introducera sadeln. HOn fick titta och lukta, det var intressant ca 10 sekunder, sen hände detta. Och min vana trogen. Det här var HELA träningspasset för idag. 



Jag hade inte inte räknat med några konstigheter, men det här är ju LÖJLIGT!?


:):):)
 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Skapa flashcards