Nelliesmamma

Alla inlägg den 25 september 2016

Av nelliesmamma - 25 september 2016 22:53


Mitt nya liv med lite mer av MIG i mitt liv tröskar på.

Helt väntat, men lite småjobbigt är min begränsade hjärnas spratt. Ibland gör den så konstiga tankefel och vurpor så att jag kan bli TOKIG. Men vet du vad? Oavsett hur fel det blir ibland har jag MÅNGA rätt just nu och det känns jättebra.

En bidragande orsak lär vara hur jag prioriterar numera.

Ett pytte-exempel: På väg hem från en toppendag i Karlskrona med Nea, Nellie och Mathias på Pippiteater och Montmartre hade jag följande resonemang.

Ska jag åka hem och vila i soffan ELLER sticka iväg till ridhuset och ta ett pass med Atlas???

Vila i soffan är bra men det GER ingen energi....

Vi hade det så underbart i ridhuset min prins och jag. Först lite lös och busa, korta länga traven, galoppfattningar och vändningar. Sen på med sadel och lite Anthonövningar, lite Idaövningar och en ny Maddeövning. INTE EN ENDA GALOPP under ryttare idag. Många andra bra saker och avslutade lös, fritt följ eller kanske jag ska säga follow up....

Knallar in i transporten och står så stadigt hela vägen, det är vad han gör. Mallig? You bet ya.

Jag borde redan ha gått och lagt mig så här dags, men jag blev så pigg så pigg så pigg.

Nu kommer långveckan smygande. 9-22 Mån-Tors och sen en liten risketta på lördag som grädde på moset. Gött mos som han sa.

:):):)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards