Nelliesmamma

Alla inlägg den 11 februari 2016

Av nelliesmamma - 11 februari 2016 20:05


Jag ville få till minst ett träningspass hemma innan nästa tisdag (schemalagd träning på arbetstid) Idag redan, innan jag ens hade helg på riktig small det! Och det small riktigt. Du vet när man känner sig så trött att man bara vill lägga sig ner och sova fast klockan bara är typ tre på eftermiddagen? Så trött kände jag mig, jag kände mig sjukligt trött och det fanns INGET som kunde få upp humöret.

Först hade jag tänkt att ta ner båda hästarna på ridbanan för att pigga upp mig; då började regnet ösa ner....

Nellie är ohyggligt trött på torsdagseftermiddagarna och vill bara kolla "nusse" (Musse piggs klubbhus)

Jag ska vara ärlig, jag tänkte hälla upp en whiskey och bara lägga mig i soffan med lite smält ost. Hahaaaaa, men inte jag.

Ett telefonsamtal med Jocke senare så tog jag tag i mej själv och släpade fram min X-trainer. Idag blev det följande:

30 min X-trainer med skaplig puls

2 X (4X20) mage
3 X 5 Drakar
2 X 15 höften upp
2 X 10 KB lift and push? Har glömt vad tusan övningen heter...

Jag var på väg att köra 4 X 5 drakar men jag insåg att en dålig drake är INGEN drake. Jag orkade inte göra det riktigt, därför avstod jag.

Men det är SJUKT vad snabbt man kommer tillbaka, jag dubblade dosen idag men är inte hälften så trött. Jag känner mig SKITPIGG nu!!

Japp, jag ska kämpa på för att hålla träningen uppe. Jag MÅSTE, annars kommer jag att sova ihjäl mej en vacker dag.

Och vet du? Jag börjar få långt hår igen, kolla...


Nu är jag så pigg att dammsugaren åker fram. Yeaaaahhh!

:):):)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards