Nelliesmamma

Alla inlägg den 13 augusti 2015

Av nelliesmamma - 13 augusti 2015 22:46


Hej Mamma.

Jag kommer inte att svara om du ringer, jag kommer inte att svara på messenger eller om du skriver en kommentar på facebook.


FY FAN VAD ROLIGT!


Jag snör på mig handbollsskorna på söndag och spelar för KHF, det ska bli så roligt så att jag tror att jag dööör!


Idag plingade messenger och KHF sitter kort med målvakt. FATTA hur kort? Jag är inte den FÖRSTA som man tänker på om man behöver målvakt va.... Men J-A-G ska spela på söndag och det ska bli så in i helvete kul! Ännu bättre är att vi är två (avdankade rackare).


Ni kommer ihåg uthålligheten i Mars när vi hade välgörenhetsmatch i Ronneby? Jag hade någotsånär koll i typ 20 minuter... jag skrattar så jag nästan kissar på mej vettu...


Jag kommer inte att börja pendla till Karlshamn för att träna, men OM, bara OM de behöver målvakt och jag inte har annat för mig så har jag lovat att ställa upp igen. OM de vill det.... I värsta fall är det bättre att ha en utespelare i mål. 


Kommentar på det?


;););)


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Skapa flashcards