Nelliesmamma

Alla inlägg den 21 mars 2015

Av nelliesmamma - 21 mars 2015 18:39


Jag tog med mig mobilen till ridbanan för att dokumentera Atlas roll-backs och galoppombyten. Jag fick problem direkt eftersom jag hade för många filmer på telefonen och den vägrade ta emot fler filmer. När jag hade raderat 22 filmer och det ÄNDÅ inte gick att filma gav jag upp, men det här kom med iaf. 



 

Nu syns det inte precis hans galoppfattning direkt efter vändningen, och det är inte den snyggaste vändningen heller. Men jag älskar hur han bjuder på sig min lilla gosse. 


Vad var det för fel på telefonen då? 


JO, filmerna hamnar i en särskild mapp där de ligger och väntar ett par dagar för att man ska kunna återställa dem om man ångrar sig. När jag tömde den mappen blev det gott om plats, men då ville jag inte dra igång en massa galoppövningar igen. Jag hade dragit ner på tempot och kört lite flyttövningar och följövningar istället. Han gör det så bra! Jag känner att det är dags för en tränare. Jag undrar vem jag ska välja. SNART har jag min hästtransport inregistrerad mä juh! Då blir det åka av!! Iiiiiiihhhhh!


:):):)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Skapa flashcards