Nelliesmamma

Alla inlägg den 6 mars 2015

Av nelliesmamma - 6 mars 2015 22:20


PW 60 minuter medel puls

20 kärror mocka ur vindskyddet, dvs armar, axlar, bål och ben.

:):):)

Av nelliesmamma - 6 mars 2015 09:47


Jag har två iphones hemma, eftersom jag tecknade nytt avtal så fick jag en ny telefon förra sommaren. Och NU, alltså NU som först har jag insett hur otroligt finurligt det fungerar.


Jag har en telefon med simkort i - den som jag kan skicka SMS från och som jag kan prata i.Det är URKASS mottagning hemma och jag kan bara prata bra i köksförnstret egentligen.  Sen har jag en telefon som jag inte har simkort i och som i princip har använts som surfplatta till Nellie eftersom jag har WiFi hemma. 


GISSA vad?


Flera gånger har jag haft missade samtal på telefonen UTAN simkort, och jag bara VAAA?


Men såhär funkar det!


Min telefon med simkort tar emot samtalet på den ena telefonen och skickar det vidare till den andra över WiFin så jag kan prata I HELA HUSET! Den telefon som saknar simkort använder WIFin och den har jag ju full teckning på i hela huset och LITE TILL. 


Så nu kära vänner kan ni ringa till mej och det kommer ALDRIG brytas mer! 


HEUREKA!!


:):):)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards