Nelliesmamma

Alla inlägg den 15 januari 2015

Av nelliesmamma - 15 januari 2015 22:13


Ursäkta?

Vad är en ÄLGHIPPA?

Fråga en Ålänning och du ska få svar direkt!

Jag bröt mot alla mina principer och följde med till Åland via BÅT???

Jag vet fortfarande inte hur det kom sig att jag tackade ja till att följa med på en båt till Åland...

Men jag kan säga så här mycket. Det förändrade min syn på livet. Jag har länge tänkt att jag redan har "allt" (för det har jag!) men det finns plats för mer!!

Jag träffade två av de mest underbara människorna på jordklotet! Jockes bästa vän Johan


visade sig ha världens trevligaste fru!


Maria och jag snackade om både ditt, datt OCH lyssnade på Kåta Maja....

Har du hängt med det MINSTA på min resa med Jocke så vet du hur bra han och jag "dansar"....

Men jag hittade en karl där på Åland som jag kommer att LÄNGTA till tills nästa ÄLGHIPPA. Som han förde mig runt på dansgolvet! Vi buggade och vi ÄGDE golvet! Shit! Jag har aldrig varit med om nåt liknande!


Jocke och Lasse ljög om sina jaktbravader... Men jag ljuger inte när jag säger att Lasse kan bugga!

Den där Ålandsresan har förändrat min syn på livet. Jag ska åka på linedance varje torsdag och jag ska bugga varje söndag! LOVE LIFE!

Om jag har riktig tur så kommer Jocke att hänga med på buggen om söndagarna...
Jag ska säga ärligt, även om Jocke är mig mycket kär. Bugga med eller Jocke.

DET LÄR JAG GÖRA!

:):):)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Skapa flashcards