Nelliesmamma

Alla inlägg den 20 september 2014

Av nelliesmamma - 20 september 2014 20:27


Den här veckan spenderade jag i Stockholm på universitetet. Planen var såklart att jag skulle vara ledig lördag. För att vara SÄKER på att jag verkligen hade rensat schemat gick jag ut på nätet igår, och jajamensan! Schemat var tomt och lugn skön helg hägrade!!

Idag fick jag ett meddelande på messenger: "du har inte missat att du har riskettan idag va?"

Jag bara: EN LÅNG RAD SVORDOMAR OCH OLÄMPLIGA ORD!

Jag hade 45 min på mig att fräscha till mig, klä mig, och sen köra in till stan... Tjena.

Riskettan är INGEN LEK. Den kräver sjukt hårt jobb och engagemang...

Här kommer topp fem EGOLAPPAR. (utvärdering med egna ord)

Fotnot: riskettan är lagstadgad till minst tre timmar, vår kurs är fyra timmar och ELEVERNA tyckte att det kunde funnits mer tid....

ASG.


Jag är både MALLIG och FÖRVÅNAD över min förmåga att prestera på topp även när förutsättningarna är urusla!

Hur det kunde bli fel i schemat? Jag hade satt upp mig på riskettan eftersom en elev har körprov på måndag.... Sån är jag.

:):):)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Skapa flashcards