Nelliesmamma

Alla inlägg den 15 september 2014

Av nelliesmamma - 15 september 2014 21:15


Idag körde jag från skolan till min tillfälliga bostad på Lilla Essingen i rusningstrafiken. Självfallet lyckades jag köra fel och kom mot Centrum, men sen lyckades jag hitta tillbaka till E4:an...

Lite turliga svängar här och där så landade jag HELT på rätt gata! Jag körde så långsamt så långsamt och VIPS hittade jag rätt nummer på huset! Och VIPS när jag fick syn på rätt husnummer hade jag kört så att jag blev tvungen att köra ut på E4:an igen!!! (Annars backa på påfart)

Att jag inte började TJUTA!??

Tillbaka mot stan och röran, men lugn och fin -tvättmaskin...

Jag hittade tillbaka, passade mig duktigt för att köra för långt.... (Alltsammans tog en timme)

Imorron ska jag köra TILL SKOLAN utan att komma för sent. Jag satsar på att jag tar mig till skolan på 1,5 timme.

Här bor jag:



:):):)

Av nelliesmamma - 15 september 2014 20:03


Jag har verkligen prioriterat bort träningen sista tiden...

Ungefär sen jag träffade Jocke kan man säga....

Men IDAG! Då blev det dubbel PW!!

På morgonen här:

http://nelliesmamma.bloggagratis.se/2012/08/02/8363715-en-promenad-i-himmelen/

Och efter skolan blev det här:


Jag gick tre varv runt lilla Essingen -det tog en timme...

Jag hoppas att jag vaknar före klockan imorron för då blir det minst tre varv som uppvärmning inför morgondagens heldag i skolan.

:):):)

Av nelliesmamma - 15 september 2014 19:31


Idag BÖRJADE DET!!

Utbildningsledarutbildning på Stockholms Universitet....

WOW! Det kommer att bli JÄVLIGT TUFFT det här, det har jag förstått. Så då kommer min gamla strategi väl till pass: Gör ditt allra bästa och se hur långt det räcker. Mer kan man inte göra!!

Idag var det lite genomgång och presentationsövningar men imorron drar det igång på allvar... Iiiii!!

:):):)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Skapa flashcards