Nelliesmamma

Alla inlägg den 5 september 2014

Av nelliesmamma - 5 september 2014 00:44


JAPP!

Jag ljuger inte!

Jag skryter inte!

JAG HAR ALLA HÄSTARNA HEMMA!


Storisarna glömde jag fota, men alla hästarna är hemma! SKÖNT!


Och SKÖNT att få en tur på hästryggen mä. Skritta nån timme med en sån vansinnig galopprepa på ett ställe. Han brallade inte men han NJÖT och tyckte det var skitkul att springa av sig!

:):):)

Av nelliesmamma - 5 september 2014 00:39


Jag måste ha ordning och reda omkring mej annars går det utför...

Bara kolla i min sadelkammare och på min altan!!

Om inte jag sätter tillbaka ALLT snyggt på sin plats på direkten så kommer jag inom kort att ha slängt allt hullerombuller lite här och där....

Sen jag flyttade in har jag inte gjort iordning i sadelkammaren. ALLT, jag säger ALLT har bara kastats in i en hög på olika platser...

Nu är det äntligen på gång att få in allt - var sak på sin plats, SEN ska ni fan få se!

Huset sen.

Jag är jättenoga med att plocka undan allt DIREKT! Men förra helgen jobbade vi från tidiga morgonen till sena kvällen för att få allt klart med hästarnas hagar. Gissa?
Tvätt, disk, papper, prylar och grejer ÖVERALLT! Jag går verkligen all in på att vända till när jag bara har börjat slarva lite....

Men idag har jag ställt allt tillrätta igen! Inte i badrummet dock, man kan kalla det för status sadelkammare, det har helt enkelt inte blivit "klart" sen jag flyttade in. Men nu klarar jag av att vara här i huset utan att få fnatt iaf...

Imorron kommer StolleJocke! Love...

:):):)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards