Nelliesmamma

Alla inlägg den 26 april 2014

Av nelliesmamma - 26 april 2014 21:30


Eller så får man ett meddelande om att den som ska hålla i handledarkursen är SJUK! Vad göra?

På ett så litet företag som jag jobbar på är det otroligt viktigt att ALLA ställer upp närhelst behovet finns...

Så min lediga lördag i solen med massor av planerade roliga grejs blev istället en dag på trafikskolan och en handledarutbildning....

Behöver jag säga att jag var grymt besviken när jag var på väg till jobbet idag?

Jag fick ha ett jävligt seriöst "snack" med mej själv på väg in till trafikskolan...

En grupp elever väntar på mej, de betalar pengar för en utbildning som ska hjälpa dem -kanske i flera år framöver. Jag LOVADE mej själv att jag fan skulle göra min BÄSTA handledarkurs ever...

Och gissa vad?

Mina EGOLAPPAR gör gällande att det blev så! Det ena berömmet var mer värmande än det andra!

Jag är sjukt nöjd över att jag kunde samla mig och ge JÄRNET så att våra kunder känner att de fått valuta för sina pengar!

Nästa helg ledig lördag... Törs man önska sig bra väder?

:):):)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards