Nelliesmamma

Alla inlägg den 14 mars 2014

Av nelliesmamma - 14 mars 2014 17:15


Jorå! Det blev kanonväder idag mä!

Lollo och jag stack iväg på sågverksrundan och jag kan meddela att en fux med flaxen hade STELA BEN idag!! Vi skrittade länge och väl, men en skaplig galoppsträcka blev det mitt i alltihop!

Jag vill nästan gråta av stolthet... Idag bad jag om en kortad galopp med bara sitsen, sen bad jag om en ökning med bara sitsen. Ja DÅ blev han så glad att han small av ett par gånger! Det resulterade i lite korsgalopp, men jag satt emot och saktade av -sen en ny fattning och en ny ökning med BARA sitsen....

Djup suck, denna häst? Jag måste gjort nåt JÄVLIGT BRA här i livet för att förtjäna denna häst! Helt underbar fantastisk lydig duktig smart busig snäll häst! Det är miiiin Atlas det!

Ja, sen tog jag faktiskt en liten repa med Trille på banan mä. Men han tyckte att det var lite trist, så jag tog en liten sväng på vägen. Det blev oxå DUMT eftersom han fortfarande är ganska hovöm, skorna åkte av häromsistens....

Så det blev en väldig kortis, men bättre lite än inget tänker jag!

Jorå! Nellie har oxå ridit lite!

:):):)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards