Nelliesmamma

Alla inlägg den 13 mars 2014

Av nelliesmamma - 13 mars 2014 19:10


Imorse stack Lollo och jag iväg på en GALOPPRUNDA! Eller, det blev såklart en hel del skritt och trav oxå men WOW vilka härliga galoppvägar det finns här!

Lollo ville HELST ha täten och så var hon som bonus min "broms".... OMG vilken galopp min häst har!! Han är helt rund som en boll i ryggen och SÅ stadig...

När Nellie kom hem från skolan gick vi en liten runda med knattarna i skogen, sen släppte jag knattarna på ridbanan en stund! Bella brallade JÄRNET! Hon hade skitkul när hon gjorde tjuvrusningar och bockade!

Sen tänkte jag göra en insats med grannens Hacke, men de har ju alltid träning på torsdagar. Jahopp!?

Det blev en repa med Trille på ridbanan istället! Jag håller på att lära honom att ställa sig och att gå i form. Vips kom alla grannarna man ur huse, deras träning var inställd så VIPS hade Roger byggt en trailbana. Nu Lina kan din häst gå över en bro och över en presenning! Bron är han SÅ duktig på så att han har möjlighet till poängpåslag vid tävling, inte illa på bara 10 minuters träning?

Jag är NÖJD och morgondagen ser ut att kunna påminna om dagen som var idag...

:):):)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Skapa flashcards