Nelliesmamma

Alla inlägg den 9 mars 2014

Av nelliesmamma - 9 mars 2014 19:42


Den här dagen kan jag LÄTT leva på hela nästa jobbarvecka...

Det var meningen att Lollo och vi skulle ut och rida idag på morgonen men det blev flyttat till eftermiddagen!

På förmiddagen hann jag då mocka hela knattarnas hage, Dunderklumparnas vindskydd och iaf halva deras hage. Den delen av hagen som släpar sen snötäcket har ju gammal "färdig" skit så jag påbörjade operation utfyllning av gropar i gräsmattan. Jag ser inte hur jag ska få ORDNING på den här tomten!! Snälla GE MIG EN TRAKTORGRÄVARE NÅGON!!!

Eller låt skiten se ut som en puckelpist då...?

Sen förberedde jag för att få upp skåp och krokar i sadelkammaren... Men jag fick avbryta det eftersom Ankin hade blivit lovad lunch (delad tur på jobbet)

När Ankin var på väg att sätta sig i bilen för att köra tillbaka till jobbet kom Lollo med sin Ultra och han gick inte RENT! Aja, har man en healer på plats är det ju en baggis... Ankin la sin hand på pållen innan hon körde och nu får vi hoppas att det gör sitt för att lilla Ultra ska krya på sig!

Sen gav vi oss iväg på en tur i skogen! Nellie, Simone och jag red medan Lollo gick med Ultra. Men DET var ju för pluttigt, så Simone och jag tog våra hästar en stund på ridbanan efteråt och SEN körde jag alla mina TRE lösa på ridbanan med lite bommar. (Film på fejjan, kan inte ladda film på bloggen från telefonen) FAN vad najs!

Nu är jag nöjd!

Tre dars jobb sen är det HELG!

:):):)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Skapa flashcards