Nelliesmamma

Alla inlägg den 8 mars 2014

Av nelliesmamma - 8 mars 2014 22:55


Jag ringde Nea på vägen hem från jobbet...

Det är SJUKT VIKTIGT att Nellie vet att jag är på väg för att hämta henne annars skär det sig i henne... Hon kan gråta i en timme utan att man kan få kontakt om hon "överraskas" av att jag hämtar henne utan förvarning...

Efter ett par misstag så VET jag att jag måste ringa Nea och kolla så att Nellie är förvarnad om att jag kommer!

Tur det! Nea hade lovat Nellie en repa i skogen, SHIT om jag kommit och hämtat henne där....

Vad göra?

Hem fort som fan, sadla hästen och UT I SKOGEN! Lyx när barnvakten kommer hem med guldklimpen sen!!

Idag fick jag mig en liten tankeställare med Atlas! Jag har bara kört galoppfattningar med "fältsits" innan... Haha, idag fick jag för mig att jag skulle sitta in i galoppen.?? TJENA?

Gör om, gör rätt!

Jag ska fortsätta med den enkla fattningen ett tag till va....

:):):)

Av nelliesmamma - 8 mars 2014 21:35


Efter alla utbildningar som jag håller på trafikskolan (Riskettan och handledarutbildning) så får deltagarna möjlighet att utvärdera kursen som de just deltagit i. Jag brukar poängtera att för MEJ är det väldigt viktigt med RIS eftersom det ger mig möjlighet till förbättring till nästa kurs...

De får ALLTID skriva fritt från hjärtat på en liten lapp...

Jag brukar kalla de små lapparna för EGOLAPPAR, för många gånger är de fyllda av tacksamhet, glädje och faktiskt FÖRVÅNING att den där j-a handledarutbildningen (Riskettan) var så BRA!!

Idag fick jag många tacksamma och uppmuntrande utlåtanden, och EN FAVORIT!

"Jag är helt nöjd med kursen i sin helhet. Trots min något skeptiska inställning till tvånget att gå den förstår jag nu och kan uppskatta den som sagt i sin helhet. Mycket bra från kursledarens sida."

Du fattar va? Han (utgår jag från handstilen) tyckte det var KASS att gå dit, men han var NÖJD när han gick!!

En till:

"Jag tyckte att det var bra och tydligt och det kändes som att jag fick ut något utav det. Bra jobbat, här får du en guldstjärna *ritad stjärna*"

En till:

"Kursen var mycket givande och öppnade ögonen på vad jag ska tänka på i min handledarroll."

Det är min MISSION!!! Alla ska få en ögonöppnare, alla ska känna att det var "money well spent"

Idag hade jag alla utom en med mig och I LOVE IT!

:):)

Av nelliesmamma - 8 mars 2014 21:34


Efter alla utbildningar som jag håller på trafikskolan (Riskettan och handledarutbildning) så får deltagarna möjlighet att utvärdera kursen som de just deltagit i. Jag brukar poängtera att för MEJ är det väldigt viktigt med RIS eftersom det ger mig möjlighet till förbättring till nästa kurs...

De får ALLTID skriva fritt från hjärtat på en liten lapp...

Jag brukar kalla de små lapparna för EGOLAPPAR, för många gånger är de fyllda av tacksamhet, glädje och faktiskt FÖRVÅNING att den där j-a handledarutbildningen (Riskettan) var så BRA!!

Idag fick jag många tacksamma och uppmuntrande utlåtanden, och EN FAVORIT!

"Jag är helt nöjd med kursen i sin helhet. Trots min något skeptiska inställning till tvånget att gå den förstår jag nu och kan uppskatta den som sagt i sin helhet. Mycket bra från kursledarens sida."

Du fattar va? Han (utgår jag från handstilen) tyckte det var KASS att gå dit, men han var NÖJD när han gick!!

En till:

"Jag tyckte att det var bra och tydligt och det kändes som att jag fick ut något utav det. Bra jobbat, här får du en guldstjärna *ritad stjärna*"

En till:

"Kursen var mycket givande och öppnade ögonen på vad jag ska tänka på i min handledarroll."

Det är min MISSION!!! Alla ska få en ögonöppnare, alla ska känna att det var "money well spent"

Idag hade jag alla utom en med mig och I LOVE IT!

:):)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards