Nelliesmamma

Alla inlägg den 26 januari 2014

Av nelliesmamma - 26 januari 2014 00:19


Kommer du ihåg det?

Det finns en inre och yttre kraft runt omkring Dig som påverkar Ditt liv...

Ibland kommer en människa in i ditt liv och vänder uppochner på allt du trott på, sen försvinner hen lika fort igen! Kommer du ihåg att säga tack?

Hen behöver inte det!

Men DU behöver det!

När du har förmågan att känna tacksamhet för det du har fått är du mer benägen att GE!

När du GER har du större mottaglighet att få...

Sen snurrar det på av bara h-e!!

Sa hon som låg på sjukan hela jul och nyår, vars häst gick ner sig i ett kärr...
Och Gud vet vilket strul som cirkulerar i livet just nu...

Men Nellie blev FRISK!

Atlas blev bra på en vecka!

Jag är TACKSAM för DET! Jag är inte bitter för att Nellie och Atlas hamnade i kris/sjukdom! Jag är så otroligt tacksam för att allt blev till det bästa!

Jag tänker T-A-C-K varje dag!

Har du något att vara tacksam över?
Tänker du på det? Släpper du fram de tankarna och känslorna VARJE DAG? Om inte, VARFÖR INTE?

Jag dömer ingen, men om du fick en liten tankeställare, så säger jag bara

T-A-C-K

Tack för att jag fick hjälpa Dig att tänka TACK en gång idag!!

...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards