Nelliesmamma

Alla inlägg den 20 januari 2014

Av nelliesmamma - 20 januari 2014 22:51


Tack!

Igårkväll när jag tog in hästarna ville jag tycka att svullnaden gått ner. Inte mycket, och förresten knappt märkbart, men jag tyckte (eller ville) ändå det!

Idag är det inget snack om saken! Jag kan till och med ana benet därinne nånstans! Jag tycker att värmen på insidan av hasen finns kvar, men inte så att jag är orolig!

Om han fick bestämma skulle jag inte vara där och knuffas och klämma på hans ben... Men jag minns att jag bad honom att flytta baken när han boxades första kvällen och då ramlade han nästan omkull för det gjorde så ont! Idag syns det att det gör ont, men det ser verkligen bättre ut idag!

När han går på rakt spår tex mellan hagen och stallet kan jag inte se någon hälta, men det har ingen av oss lyckats se nån gång så det är förhoppningsvis lugnt!

Jag ber varje dag för hans tillfrisknande!

:):):)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards