Nelliesmamma

Alla inlägg den 24 juli 2013

Av nelliesmamma - 24 juli 2013 23:00


Det är ett par saker som ABSOLUT VERKLIGEN MÅSTE göras när man åker till Norrköping:

Gå promenad runt strömmen
Träffa Sussie
Träffa Bettan
Träffa Tomas
Träffa Nilla
Träffa Beritklanen
Gå på Kolmården!

Idag kom vi iväg till djurparken och Nellie styrde det mesta - så som jag tycker att det ska vara! Hon är så STOR och så DUKTIG! Det där med djur är ju hennes "grej" och jag har i min fantasi sett hur hon (kanske) jobbar på just Kolmården en vacker dag!!

Vi får väl se hur stora käppar hon får i sitt livshjul?


Det blev inte JÄTTEMÅNGA bilder på djuren, men en skön dag i SOLEN trots att det såg lite mulet ut på morgonen!?

Imorgon blir det Beritklanen och sen kanske det bär av hemåt om ingen har nåt förslag?

:):):)

Av nelliesmamma - 24 juli 2013 09:25


Jag tar lilla voffsesnufsen på en runda varje morron! I vanliga fall när jag bor hos mamma går jag runt strömmen, men det känns lite KORT?

Jag har lagt till en sväng förbi fängelset, Västgötebacken ner och upp på Södra promenaden, då blev det runt 7 km istället! Mycket bättre!


Idag blev det LITE fler löpsteg än igår, imorron får vi se hur det blir! Jag pressar DUKTIGT med benen när jag går, så det känns nästan LÄTTARE i benen när jag springer (läs lufsar)


Jag blir nästan SALIG när jag ser Södra promenaden....

Längtar till imorron!!

Idag hoppas jag på hundvakt så att vi kommer iväg till Kolmården, annars vet jag inte vad vi ska hitta på? Djurtorp och Ronny Åman kanske?


:):):)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards