Nelliesmamma

Alla inlägg den 20 juni 2013

Av nelliesmamma - 20 juni 2013 08:38


Jag är inte HELT säker, men jag kanske har sagt det förut? Jag har BÄSTA jobbet i hela världen. Jag blir bjuden sånna SKRATT i bilen och varje gång tänker jag: Åh, den DÄR kommentaren måste jag bara komma ihåg! Men sen? Jag minns inte ett ord!?

Igår kved jag av skratt pga elevernas UNDERBARA kommentarer! Jo, just det ja! Här kommer en som var KLOCKREN:

"JAHA! Man ska passa sig för att missa 30-skyltar på Helens lektioner annars får man köra runt på varenda 30-sträcka som finns i HELA-JÄVLA-STAAN!! "

Det klämde han ur sig när vi passerat två st och vi var på väg- men fortfarande en bra bit från nästa... Han hade listat ut min plan lixom!

Tonen han hade va... Han var så NÖJD att han listat ut min plan och att JAG minsann inte skulle komma och skriva HONOM 30 på näsan nån mer gång...

Jag fick ett telefonsamtal från chefen förresten, en elev hade öst beröm över min senaste risketta:

"Jag ska berätta för ALLA jag känner att riskettan VISST är intressant och bra. Jag hade bara hört en massa snack om att riskettan är tråkig och meningslös. Men de hade inte varit på Helens risketta"

Jaha? Underbart! Hon sa samma sak till mej precis efter kursen, men som jag brukar säga; om kunden är beredd att sprida sitt beröm till andra än till den det berör så vet man att kunden VERKLIGEN är nöjd! Tack!

:):):)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Skapa flashcards