Nelliesmamma

Alla inlägg den 6 januari 2013

Av nelliesmamma - 6 januari 2013 16:20


Idag var jag först ute på en tur med Atlas. Lina (på Kata) och jag tog den vanliga långrundan!

Idag var han DUKTIGT busig!!

Redan från början kände jag hur det "vibrerade" i hela hästen, en gång vände han hemåt TVÅ gånger! Haha, men den här gången var jag beredd så han kom inte långt!

Mot slutet av rundan tänkte jag att han skulle ta en galopp... Han jävlar smällde två gånger!! Aaaahhhhahahaha! Vilken rolig häst!!

Sista biten kliver jag/vi alltid av och leder hästarna hem... Vid nåt tillfälle tappade jag lite fokus så att Atlas hade möjlighet att nypa till Kata, hihi fan vilken fetespark han fick! Skitbra alltså, hela hästen förändrades som i ett trollslag!! Hade varit jättebra för unga herrn att gå med nåt lite stöddigare i hagen mä!!

Hem en snabbis och käka Tacos och sen ut i skogen igen, den här gången med häst och vagn med Bella på släp så Nellie fick rida OXÅ!

Ja, en underbar dag detta!

Nu snabbstäd och sen soffan nästa!

:):):)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards