Nelliesmamma

Alla inlägg den 21 december 2012

Av nelliesmamma - 21 december 2012 12:30


Kan man kalla oerhört långsamt för rasande takt så stämmer rubriken!!


Idag läste jag på fejjan att avokado är farligt för hundar att äta... O-oh!!


Bossen klämde i sig 6 st ena natten och 5 till natten därpå... hrm!! En jävla tur jag inte visste att det var farligt för då hade jag blivit SKITNERVÖS och åkt in med honom till en veterinär akut på natten...


Det var så det var med Stampe - hans sista natt i livet. Vi hann inte fram till Läckeby, han dog i bilen vid den stora rondellen i Kalmar... Vi tror att han hade fått i sig nån för stor bit av sitt fina köttben och att han drabbades av tarmvred av det....


Bossen har inte visat några symtom på förgiftning som tur är - hoppas att det inte är nåt som dröjer sig kvar. Jävla skit vad man ska jaga upp sig!!


Nu tror jag bestämt att jag ska sätta fart med att tömma garderoben i hallen, vi har ju köpt ny...


:):):)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards