Nelliesmamma

Alla inlägg den 18 december 2012

Av nelliesmamma - 18 december 2012 08:42


Mats skickade ett SMS till mej att han "gömt" en present nånstans hemma i huset!

Alltså, vårt förhållande kan kanske vara svårt att förstå om man inte varit med från början... Men "allt" är en tävling kan man väl säga??

Som i det här fallet valde jag att inte svälja betet, jag tänkte att JAG ska inte leta igenom HELA huset efter en present som "inte finns"!!!

På SMS kom iaf lite "fågel/fisk/mittemellan"-anvisningar så jag började LETA!!! Jag hittade en BOK!! Se nedan...

Helt plötsligt hade ju jag "bollen" och passade såklart på att utnyttja situationen!! ?

Jag tog ett kort på boken och skickade SMS till Mats: "Titta mamma köpte en bok till mig! Bara 129:- på Grosset!"

Vid det här laget ligger jag redan i soffan och KVIDER av skratt, jag kan SE Mats blick och känna hans uppgivenhet att mamma just köpt en likadan bok till mig som HAN gjort...

Alltså, jag skrattade i en hel kvart!!! TOKGARVADE utan sans och jag hade ONT i käkarna hela kvällen!!! Det var såååå roligt!!!

Han försökte kontra, men jag var hemma och styrde av det, sen skrattade jag ÄNNU mer!! Mamma hade nog HELST velat slå mig i huvet med boken, för jag-kunde-inte-sluta-skratta!!!!

Ja, roligare än så blir det inte hemma hos oss....

:):):)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards