Nelliesmamma

Alla inlägg under september 2012

Av nelliesmamma - 4 september 2012 21:20


Jag mår MYCKET bättre!


Jag har varit på healing tre gånger på en vecka.

Jag har varit på återbesök hos Catharina.


Jag är PIGGARE

Jag känner mig GLADARE

Jag har mer KRAFTER


Över huvud taget känns allt bara TOPPEN! Idag var jag ute på 4.5:an innan jobbet på morgonen! Lovely!!


Sen hände det en grejj idag!!


Jag träffade en person idag som jag hade mycket med att göra under en period för ett tag sen. Den personen berättade att han numera vet vad som hände den där gången när jag mådde så JÄVLA DÅLIGT och hela livet kändes helt piss.


Han bad om ursäkt, trots att han inte hade med händelsen i fråga att göra...  


Dåvarande högsta hönset betedde sig som ett riktigt svin och jag mådde VÄLDIGT dåligt. Han tyckte att det jag hade fått stå ut med var förskräckligt, om han vetat hade han inte varit så "hård" mot mej. Haha...


Haha...jag har en hemlis oxå, som INGEN annan vet, som INGEN annan får veta ever. Men FYI: Jag vann!


....

Av nelliesmamma - 3 september 2012 09:02


Jag har haft ont i bihålorna och haft hosta sen i januari. Ungefär då började jag jobba för mycket och äta för lite.

Hostan har jag dragits med, kilon har jag lagt på mej och trött har jag varit...

Nu ska jag MINSANN bli bra!

Kiropraktor för att öppna bröstryggen. (Catharina bara skrattade när hon såg den.)

Ta mej TID att äta även när jag har "måltidsuppehåll" på jobbet.

Healing 3ggr på en vecka.

Nu satan i gatan ska jag bli bra!!

Sjukvårdens svar på mitt problem?

KORTISON.

Urkkkk, tur att jag inte fastnade i det! Då hade jag ju kunnat fortsätta slarva!!

...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Skapa flashcards