Nelliesmamma

Alla inlägg den 25 augusti 2012

Av nelliesmamma - 25 augusti 2012 10:32


Hmmmm, har jobbat alldeles för mycket alldeles för länge, men en semester - första på fyra år gjorde ju att man fick tillbaka en del av krafterna!


Det började redan i Januari och NU, SNART, VILKEN VECKA SOM HELST så kommer mitt nya schema hoppa igång. Jag kommer att jobba mina 40 timmar må-to och ALLTID vara ledig fre, lör, sön. Ska bli skönt och jag längtar!


Den här helgen känns märklig, jag har INGET jobb, INGEN match, INGENTING inbokat, BARA ledig!! Vad fan ska jag hitta på? JAG VET!


Borsta, klippa, bada hunden.

Rida på Atlas

Städa ur boxen eftersom jag ska flytta Atlas till lösdrift

Gå med knattarna så Nellie får rida

Städa hela huset

Klippa gräset 

Tvätta bilen in och utvändigt NOGA

Tvätten

Disken


Och IKVÄLL kommer två grannfamiljer på middag. Hrm, jag tar tillbaka ALLT, jag har häcken full hela helgen!


Shit - vad trött jag blev helt plötsligt, det finns bara en bot: SÄTTA FART!


...


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Skapa flashcards