Nelliesmamma

Alla inlägg den 27 februari 2012

Av nelliesmamma - 27 februari 2012 22:08


Haha, jag ska inte säga att det inte DUGER, men Donna och Bella smäller inte riktigt lika högt längre. Nellie vill helst följa med till Atlas och hon vill leda runt honom i grimman...



 

Det tog sån tid - och jag är trött nu så jag orkar inte ladda upp filmen när hon tar Atlas i grimman och drar iväg honom från matstunden. Hur stöddig som helst, mamma blir lite nervös av att Nellie inte ser någon risk med en häst på flera hundra kilo...


...

Av nelliesmamma - 27 februari 2012 21:19


Jag har inte tränat sen den där tråkiga onsdagen för över en vecka sen....


Men igår så åkte jag in till stan för att se Flottan vinna över Eksjö, allt annat var otänkbart!!


Jag skulle vilja säga att Flottan hade DUBBELT så mycket muskler och massa på kroppen, ändå spelade de som FJOLLOR!


Haha, ja det var det värsta jag sett. Jag skulle verkligen velat höra vad Nicklas sa i paus!! (eller inte?)


I andra halvlek kom alla tjejerna ut som ett HELT NYTT FLOTTAN, hihihi, eller ska jag säga som gamla vanliga Flottan??


Jag blir så himla rörd när jag ser dem spela på toppen av sin förmåga, det glimtade till emellanåt. Den press som laget spelar under gör att man kanske inte presterar på topp precis, men jag blir så GLAD att se när det fungerar och jag blir så otroligt lycklig för deras skull!! 


Jag vill nog i alla fall hylla Hanna Jeppsson för att hon verkligen visade vägen för de andra. Att kliva fram fick en helt ny innebörd i andra halvlek, och resten av laget var INTE sena att hänga på!! Och SOM de gjorde det, ALLIHOP, det var en fröjd att få se. 


Sen är Amanda bra i mål oxå, ödmjukheten personifierad var hon inte nöjd med sina dryga 50%....


Tack för underhållningen och keep up the good work girls.   



...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards