Nelliesmamma

Alla inlägg den 23 januari 2012

Av nelliesmamma - 23 januari 2012 19:08


Hahaha, igår skrev jag ju om Nollans uttalande om Jennie Johansson och att jag inte höll med honom...


Det blev rusning hit och det gillar jag ju! Men det var INGEN som kommenterade, hmmm.... hur ska jag tolka det? Som att alla höll med, eller INGEN höll med eller att INGEN hade nån åsikt?


Skit i det i och för sej och emedan, men det hade varit kul att få höra NÅT??


Jag tänkte såklart vidare, sådär som jag brukar göra när jag blir "störd" i tanken. Magnus Andersson var väl ingen bjässe direkt... :D


Ikväll är det måndagsfys och jag GILLAR det, jag minns att förra gången kom jag VÄLDIGT nära gränsen för när man tuppar av. Det är så otroligt skönt att få ta ut sig, och det är ÄNNU roligare om jag kan vara med på samma som de andra. Ibland bara måste jag göra om övningarna så det passar ryggen och dess begränsningar!!


Eftersom det var så KUL på matchen senast så ser jag faktiskt fram emot handbollsträningen på onsdag mer än tidigare!! Hihihi, sjukt att fysen varit mer efterlängtad förut...  



... 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Skapa flashcards